Sunday 19 May 2013

Bio Velocity Sleep Mate


Percayakah anda hanya dengan tidur sahaja anda boleh merawat diri anda sendiri. Alternatif ini sangat berguna terutamanya untuk mereka yang tiada masa untuk membuat rawatan disebabkan kekangan kerja dan juga untuk warga tua yang kebiasaannya tidak suka membuat rawatan di hospital. 


Bagaimana ia bertindak dan macam mana ia dapat membantu?

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.
Secara ringkasnya teknologi dari Jerman ini adalah medan tenaga matahari semulajadi yang disimpan dan diseimbangkan dengan garam laut dari Korea dan disuntik ke dalam Bio Velocity Sleep Mate ini.
Gelombang yang dihasilkan akan bertindak bergetar dengan molekul2 dalam badan dan melancarkan peredaran darah. Bila darah lancar Insha Allah penyakit pun susah nak lekat. Fungsi ini sama seperti teknologi yang ada pada Premium Beautiful corset.
Ujian klinikal menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate
Keistimewaan

1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
8. Bersemangat dan bertenaga
9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti






Untuk keterangan lanjut bolehlah contact 
hp: 013-3922726
email: needhoney83@gmail.com

or click Contact Us

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...